Tuesday, August 23, 2011

dahlah tak puasa, makan depan saya.

nanti i amik sikit baru tau. hissshh

apa pendapat korang ble orang - orang yang tak puasa ni makan depan korang. selambee dia je. hishh hanginn kan. sedap betul bau. lagi lagi time puasa yang bau tak sedap pun jadi sedap. heee..

alaa, biasa la tu kan. dugaan bulan puasa. kat tempat keje saya ramai yang non-muslim, so i dun mind la ble dorang makan makan ni. cuma bau dia je taakk tahann. hehe tapi ade jugak muslim yang selambee je makan kat pantry. period la kot..

hissshh macam macam perangai.

Psssh pssssh : sayang kite kata red valvet kita sedap. hehe (:

No comments: